Diagnoza:

  • pełna diagnoza rozwoju dziecka
  • diagnoza problemów szkolnych
  • diagnoza dysleksji, dysgrafii, dysortografii, dyskalkulii
  • diagnoza dziecka z opóźnieniem rozwoju
  • wstępna diagnoza dzieci w kierunku autyzmu
  • pełna diagnoza neuropsychologiczna po nabytych uszkodzeniach mózgu np. uszkodzeniach okołoporodowych, wypadkach komunikacyjnych, operacjach neurochirurgicznych, przy padaczce, gdy u dziecka występują problemy z uwagą i pamięcią, rozwiązywaniem złożonych problemów, kontrolą reakcji, nietypowe problemy z percepcją wzrokową np. znaczne zaburzenia widzenia przedmiotów, twarzy
  • pełna diagnoza neuropsychologiczna w zaburzeniach rozwojowych wieku dziecięcego: ADHD (ustalenie deficytów funkcji poznawczych w tym przede wszystkim uwagi i funkcji wykonawczych)
  • badania logopedyczne dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy, jąkaniem
  • badanie gotowości szkolnej

Pomoc:

  • w rozwiązywaniu problemów wychowawczych
  • w rozwiązywaniu problemów typu: agresja, moczenie nocne, nadpobudliwość, konflikty z rówieśnikami, problemy z adaptacją w przedszkolu lub szkole, fobie szkolne

Terapia:

  • dzieci z problemami szkolnymi
  • dzieci z dysleksją, dysgrafią, dysortografią, dyskalkulią
  • dziecka opóźnionego w rozwoju
  • dzieci z odroczonym obowiązkiem szkolnym
  • dzieci z zaburzeniami pamięci i uwagi
  • dziecka z wadą wymowy
  • dzieci z problemami emocjonalnymi
  • rodzin dzieci z zaburzeniami psychosomatycznymi: zaparcia, zanieczyszczenia, problemy z jedzeniem
konsultacja | diagnoza | terapia