Zespół

AGNIESZKA GALICA

Agnieszka Galica

Pedagog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studium Socjoterapii.

Zajmuje się:

  • terapią i poradnictwem małżeńskim,
  • poradnictwem rodzinnym,
  • pracą z osobami przechodzącymi różnego rodzaju kryzysy życiowe,
  • pomocą w obszarze samorozwoju,
  • pomocą osobom będącym Dorosłymi Dziećmi Alkoholików (DDA).

KATARZYNA FLORYAN

Katarzyna Floryan

Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studium Socjoterapii.

Zajmuje się:

  • poradnictwem rodzinnym i małżeńskim
  • terapią młodzieży
  • pomocą młodym dorosłym w przezwyciężaniu trudności
  • pomocą w trudnościach: wychowawczych, rodzinnych i małżeńskich
  • pomocą w przezwyciężaniu kryzysów w rodzinie
  • terapią indywidualną dorosłych
  • pomocą osobom przeżywającym żalobę

IRENA SAŁKOWSKA

Irena Sałkowska

psycholog kliniczny – z wieloletnim doświadczeniem

logopeda medialny

absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego

Wydział Psychologii i Pedagogiki

Wydział Polonistyki – Podyplomowe Studium Logopedyczne

Zajmuje się:

  • terapią rodzin z małym dzieckiem (2-12lat)
  • pomocą rodzicom przeżywającym trudnosci zwiazane z nadpobudliwoscią dziecka, nieśmiałością, agresją, lękami, kłopotami adaptacyjnymi
  • poradnictwem wychowawczym – psychoedukacją
  • pomocą w sytuacji rozpadu rodziny (jak rozmawiać z dzieckiem o rozwodzie rodziców)
  • praca z osobami nieśmiałymi, z zaniżoną samooceną, mającymi trudnosci w komunikacji

W obszarze logopedii pracuje z dorosłymi i zajmuje się:

  • dykcją
  • poprawnym operowaniem głosem
  • korektą wad wymowy
  • interpretacją tekstu
  • problemami zwiazanymi z tremą

Prowadzi konsultacje przygotowujące do pracy z mikrofonem.
Szkoli dziennikarzy, polityków, ludzi biznesu, studentów w zakresie autoprezentacji, przekazu werbalnego.
Przez wiele lat współpracowała z Akademią Telewizyjną jako trener medialny.

RENATA GUGNACKA

Renata Gugnacka

Psycholog i logopeda, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Studium Terapii Dzieci Autystycznych przy Fundacji Synapsis oraz Podyplomowego Studium „Wychowanie przez dialog"

Zajmuje się:

  • diagnozą oraz terapią psychologiczną i logopedyczną małych dzieci od 2 do 12 lat
  • poradnictwem dla rodziców dzieci z problemami rozwojowymi i wychowawczymi (dotyczy to także problemów związanych z kryzysami w życiu rodziny).
  • reedukacją i zajęciami stymulującymi rozwój poznawczy małego dziecka.
  • pracuje z dziećmi:
    • z opóźnionym rozwojem,
    • ze specyficznymi zaburzeniami rozwojowymi (w tym ADHD, Zespół Aspergera, dojrzałość szkolna, trudności szkolne, dysleksja, problemy z adaptacją do środowiska)
    • z dziećmi sprawiającymi trudności wychowawcze.

Jest również psychologiem szkolnym; prowadzi warsztaty i szkolenia dla nauczycieli, warsztaty psychoedukacyjne dla rodziców oraz zajęcia ze studentami z zakresu psychologii klinicznej a także staże dla absolwentów psychologii.

KATARZYNA DUSZYŃSKA-ŁYSAK

Katarzyna Duszyńska

Psycholog, psychoterapeuta, logopeda, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Psychoterapii Ośrodka INTRA, Studium Socjoterapii oraz Studium Terapii Dzieci i Młodzieży przy Dolnośląskim Centrum Psychoterapii

Zajmuje się:

  • diagnozą psychologiczną dzieci,
  • pomocą rodzicom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych
  • psychoterapią dzieci i młodzieży od 10 roku życia
  • psychoterapią dorosłych - praca z osobami:
    • przechodzącymi różnego rodzaju kryzysy życiowe np. rozstanie, konflikt rodzinny, żal po stracie osoby bliskiej
    • z zaburzeniami nerwicowymi
    • z zaburzeniami nastroju
  • prowadzeniem zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z:
    • dysleksją,
    • dysgrafią,
    • dysortografią;
    • dyskalkulią;
  • diagnozą oraz ćwiczeniami logopedycznymi z dziećmi

JANINA TOMCZYK

Janina Tomczyk

Logopeda, pedagog, absolwentka Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz Studium Socjoterapii i Pomocy Psychologicznej w Warszawie.

Zajmuje się:

  • diagnozą i terapią logopedyczną dzieci i młodzieży z zburzeniami i wadami wymowy
  • terapią logopedyczną osób dorosłych, które chcą skorygować nieprawidłową wymowę, przywrócić i usprawnić umiejętności komunikacyjne po urazach, stymulować funkcje poznawcze i pamięć
  • prowadzeniem zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce
  • pomocą rodzicom, opiekunom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych

EWA BANASZEK

Ewa Banaszek

Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Studium Socjoterapii, kursu Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR).

Zajmuje się:

  • diagnozą i terapią młodzieży oraz dzieci w wieku szkolnym:
    • ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się;
    • z problemami emocjonalnymi;
    • z trudnościami w relacjach społecznych;
    • z problemami adaptacyjnymi.
  • poradnictwem rodzinnym;
  • pomocą rodzicom/opiekunom w rozwiązywaniu problemów szkolnych i wychowawczych dzieci i młodzieży;
  • doradztwem zawodowym dla młodzieży i dorosłych, obejmującym badanie osobowości, zainteresowań, predyspozycji i preferencji zawodowych oraz pomocą w wyborze zawodu i planowaniu dalszej drogi kształcenia.

KAROLINA DUSZYŃSKA-WĄS (urlop)

Karolina Duszyńska-Łysak

Psycholog kliniczny, neuropsycholog. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła 4-letnią specjalizację z Psychologii Klinicznej (subspecjalizacja z neuropsychologii) i szkolenie z Neuropsychologii klinicznej dziecka przy warszawskim Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej.
Na co dzień pracuje w Klinice Neurologii Szpitala Bródnowskiego w Warszawie.
Wciąż poszerza swoją wiedzę i zdobywa nowe umiejętności uczestnicząc w konferencjach i szkoleniach organizowanych przez najlepsze placówki w kraju (m.in. Polskie Towarzystwo Alzheimerowskie, Uniwersytet Medyczny w Gdańsku, Pracownię Testów Psychologiczno-Pedagogicznych).

Zajmuje się:

  • diagnozą funkcji poznawczych (pamięci, uwagi, myślenia, funkcji wykonawczych i wzrokowo-przestrzennych) u osób dorosłych i dzieci w różnych schorzeniach neurologicznych, w tym zespołów otępiennych w przebiegu choroby Alzheimera i Parkinsona
  • rehabilitacją neuropsychologiczną u osób po przebytych uszkodzeniach mózgu (przede wszystkim po udarach, urazach czaszkowo-mózgowych lub po zabiegach neurochirurgicznych)
  • diagnozą i terapią zaburzeń językowych o typie afazji, dysfazja, czy specyficznych zaburzeń językowych (SLI)
  • diagnozą i prowadzeniem zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce (w tym dysleksją, dysgrafią, dyskalkulią)
  • prowadzeniem treningu koncentracji uwagi i uczenia się

KAJA TOMCZYK

Kaja Tomczyk

Psycholog, absolwentka Uniwersytetu SWPS i certyfikowany trener umiejętności psychospołecznych Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA.

Zajmuje się:

  • indywidualnym treningiem asertywności
  • pomocą w budowaniu relacji interpersonalnych
  • wypaleniem zawodowym
  • przygotowaniem do rozmów kwalifikacyjnych
  • nauka efektywnej nauki i umiejętności uczenia się

konsultacja | diagnoza | terapia