Zespół

AGNIESZKA GALICA

Agnieszka Galica

Psycholog i pedagog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studium Socjoterapii.

Zajmuje się:

  • terapią i poradnictwem małżeńskim,
  • poradnictwem rodzinnym,
  • pracą z osobami przechodzącymi różnego rodzaju kryzysy życiowe,
  • pomocą w obszarze samorozwoju,
  • pomocą osobom będącym Dorosłymi Dziećmi Alkoholików (DDA).

KATARZYNA FLORYAN

Katarzyna Floryan

Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studium Socjoterapii.

Zajmuje się:

  • poradnictwem rodzinnym i małżeńskim,
  • diagnozą i terapią psychologiczną dzieci w wieku szkolnym,
  • pomocą w przezwyciężaniu kryzysów w rodzinie,
  • terapią indywidualną dorosłych.
  • pomocą osobom przeżywającym żalobę

IRENA SAŁKOWSKA

Irena Sałkowska

Psycholog i logopeda, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego

Zajmuje się:

  • terapią rodzin z małymi dziećmi
  • wsparciem i poradnictwem w sytuacji rozpadu rodziny
  • pomocą w rozwiązywaniu problemów wychowawczych związanych między innymi z agresją u dziecka, nadpobudliwością, lękami, trudnościami adaptacyjnymi

Od wielu lat współpracuje również z Akademią Telewizyjną TVP jako trener medialny. Szkoli dziennikarzy, polityków, ludzi biznesu w zakresie autoprezantacji, przekazu werbalnego, zachowania przed kamerą.

RENATA GUGNACKA

Renata Gugnacka

Psycholog i logopeda, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Studium Terapii Dzieci Autystycznych przy Fundacji Synapsis oraz Podyplomowego Studium „Wychowanie przez dialog"

Zajmuje się:

  • diagnozą oraz terapią psychologiczną i logopedyczną małych dzieci od 2 do 12 lat
  • poradnictwem dla rodziców dzieci z problemami rozwojowymi i wychowawczymi (dotyczy to także problemów związanych z kryzysami w życiu rodziny).
  • reedukacją i zajęciami stymulującymi rozwój poznawczy małego dziecka.
  • pracuje z dziećmi:
    • z opóźnionym rozwojem,
    • ze specyficznymi zaburzeniami rozwojowymi (w tym ADHD, Zespół Aspergera, dojrzałość szkolna, trudności szkolne, dysleksja, problemy z adaptacją do środowiska)
    • z dziećmi sprawiającymi trudności wychowawcze.

Jest również psychologiem szkolnym; prowadzi warsztaty i szkolenia dla nauczycieli, warsztaty psychoedukacyjne dla rodziców oraz zajęcia ze studentami z zakresu psychologii klinicznej a także staże dla absolwentów psychologii.

KATARZYNA DUSZYŃSKA-ŁYSAK

Katarzyna Duszyńska

Psycholog, psychoterapeuta, logopeda, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Psychoterapii Ośrodka INTRA, Studium Socjoterapii oraz Studium Terapii Dzieci i Młodzieży przy Dolnośląskim Centrum Psychoterapii

Zajmuje się:

  • diagnozą psychologiczną dzieci,
  • pomocą rodzicom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych
  • psychoterapią dzieci i młodzieży od 10 roku życia
  • psychoterapią dorosłych - praca z osobami:
    • przechodzącymi różnego rodzaju kryzysy życiowe np. rozstanie, konflikt rodzinny, żal po stracie osoby bliskiej
    • z zaburzeniami nerwicowymi
    • z zaburzeniami nastroju
  • prowadzeniem zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z:
    • dysleksją,
    • dysgrafią,
    • dysortografią;
    • dyskalkulią;
  • diagnozą oraz ćwiczeniami logopedycznymi z dziećmi

JANINA TOMCZYK

Janina Tomczyk

Logopeda, pedagog, absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Studium Socjoterapii i Pomocy Psychologicznej.

Zajmuje się:

  • Diagnozą i terapią logopedyczną dzieci, młodzieży i dorosłych
  • Prowadzeniem zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
  • Pomocą rodzicom w rozwiązywaniu trudności szkolnych i wychowawczych
Od wielu lat prowadzi zajęcia i wykłady dla studentów w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Warszawie. Prowadzi również warsztaty dla młodzieży z zakresu komunikacji interpersonalnej.

EWA BANASZEK

Ewa Banaszek

Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Studium Socjoterapii, kursu Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR).

Zajmuje się:

  • diagnozą i terapią młodzieży oraz dzieci w wieku szkolnym:
    • ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się;
    • z problemami emocjonalnymi;
    • z trudnościami w relacjach społecznych;
    • z problemami adaptacyjnymi.
  • poradnictwem rodzinnym;
  • pomocą rodzicom/opiekunom w rozwiązywaniu problemów szkolnych i wychowawczych dzieci i młodzieży;
  • doradztwem zawodowym dla młodzieży i dorosłych, obejmującym badanie osobowości, zainteresowań, predyspozycji i preferencji zawodowych oraz pomocą w wyborze zawodu i planowaniu dalszej drogi kształcenia.

MARTYNA PAŁKA (urlop)

Martyna Pałka

Psycholog kliniczny, psychoterapeuta, trener umiejętności psychologicznych, absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społeczniej; ukończyła 4-letnią Szkołę Psychoterapii w Ośrodku Intra rekomendowaną przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne oraz Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego. Pracuje pod stałą superwizją.

Zajmuje się:

  • psychoterapią osób dorosłych
  • pomocą rodzinom z trudnościami wychowawczymi
  • diagnozą psychologiczną dzieci
  • terapią dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce
  • wspomaganiem rozwoju małych dzieci
  • prowadzi warsztaty grupowe i konsultacje indywidualne dotyczące komunikacji, wystąpień publicznych oraz radzenia sobie ze stresem

KAROLINA DUSZYŃSKA-WĄS

Karolina Duszyńska-Łysak

Psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalnością neuropsychologia kliniczna. Ukończyła szkolenie z Neuropsychologii klinicznej dziecka przy warszawskim Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej. Wciąż poszerza swoją wiedzę i zdobywa nowe umiejętności uczestnicząc w konferencjach i szkoleniach organizowanych przez najlepsze placówki w kraju (m.in. Polskie Towarzystwo Alzheimerowskie, Uniwersytet Medyczny w Gdańsku, Pracownię Testów Psychologiczno-Pedagogicznych). Obecnie realizuje program specjalizacji z psychologii klinicznej (ścieżka neuropsychologia) w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.

Zajmuje się:

  • diagnozą funkcji poznawczych (zaburzeń pamięci, uwagi, myślenia, funkcji wykonawczych i wzrokowo-przestrzennych) u osób dorosłych i dzieci
  • rehabilitacją neuropsychologiczną u osób po przebytych uszkodzeniach mózgu (przede wszystkim po udarach, urazach czaszkowo-mózgowych lub po zabiegach neurochirurgicznych)
  • diagnozą i terapią zaburzeń mowy o typie afazji
  • diagnozą i prowadzeniem zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce
  • prowadzeniem treningu technik zapamiętywania

ZBIGNIEW KOŁAKOWSKI

Zbigniew Kołakowski

Psycholog, pedagog, edukator seksualny. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych na Wydziale Pedagogiki UW. Specjalizuje się w psychoterapii indywidualnej dla Dorosłych Dzieci Alkoholików (DDA) oraz osób Dorosłych pochodzących z Rodzin Dysfunkcyjnych (DDD). Trener warsztatu i treningu psychologicznego.

Zajmuje się:

  • diagnozą i psychoterapią indywidualną Dorosłych Dzieci Alkoholików (DDA) i Dorosłych Dzieci pochodzących z rodzin Dysfunkcyjnych (DDD)
psychoterapią osób dorosłych, które doświadczają/przeżywają:
  • lęków, napięć, trudności z samoregulacją emocji
  • obniżonego poczucia własnej wartości
  • trudności w bliskich relacjach
  • przeżywają żal po stracie, żałobę, samotność
  • kryzysów życiowych
  • a także tych, którzy chcą bardziej siebie poznać, polubić i rozwijać się

HANNA OWCZARSKA

Hanna Owczarska

Psycholog, logopeda, terapeuta integracji sensorycznej, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, ukończone: kurs kwalifikacyjny z zakresu socjoterapii, (Studium Socjoterapii), Studium podyplomowe Diagnozy i Orzecznictwa – WSPS, Szkolenie w Terapii Poznawczo-Behawioralne Dzieci, Młodzieży i Dorosłych (CTP-B Warszawa oraz Oxford Cognitive Therapy Centre, Oxford Wielka Brytania, Szkolenie dla Mediatorów zgodne ze standardami Rozporządzenia Ministerstwa Sprawiedliwości - Polskie Centrum Mediacji, Kurs z zakres Neuropsychologii Klinicznej Dorosłego i Dziecka zakończony egzaminem w Szkole Terapii Poznawczo Behawioralnej Centrum CBT

Zajmuje się:

  • diagnozą dzieci z problemami w funkcjonowaniu w żłobku, przedszkolu, szkole (problemy społeczne, emocjonalne, rozwojowe, poznawcze)
  • diagnozą specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksja, dysortografia, dysgrafia)
  • diagnozą problemów wychowawczych
  • terapią pedagogiczną (zajęcia dla uczniów z rozpoznaną dysleksją)
  • pomocą uczniom klas I-III w pokonywaniu trudności w nauce czytania i pisania
  • wspieraniem rodziców w relacjach z dziećmi w sytuacjach kryzysowych (m.in. rozwód, żałoba)
  • wspieraniem rodziców w rozwiązywaniu bieżących problemów wychowawczych (spotkania cykliczne, monitorowanie efektów)
Nauczyciel akademicki, od wielu lat prowadzi zajęcia dla studentów, szkolenia i warsztaty dla rodziców, nauczycieli.

konsultacja | diagnoza | terapia